torstai 22. kesäkuuta 2017

yllätyksiä vuodelta 2016 lokakuu!

tässä siis ikivanha julkaisematon postaus mun blogiparan herättelyks (täytyy kyllä sanoa että tää on yks laadukkaimmista evör!!!!:D);
(p.s. lupaan yrittää kirjotella tänne Ellie Hattie Lilyyn vähän aktiivisemmin nyt kesän kunniaks! jos joku tätä ees lukee enää XD)



Heipsun! <3

Oon tällä hetkellä tosi innoissani, ja en millään malttais olla sisustamatta mun nukkekotia.. ^^" Sain jonkun ihme innostuksen taas vaihteeksi kaivaa mun nukkekamat esiin ja ruveta sisustamaan kunnolla nukkehyllyä, mutta ehkä hyvä niin. :-)
Tässä kuitenkin yks aiheeseen johdatteleva kuvatarina teille! Toivottavasti tykkäätte. <3


KT: Arki



Daisy: *muminaa* 



Lily: *koskettaa varovasti sängyn reunaa*



Noriko: "Mä en kyllä tiedä, voidaanko me tehdä näin.. Se voi saada vaikka sydänkohtauksen..! 
Luin niin kirjoista, kun opiskelin.."




Lily: "Höpö höpö. Mä oon tehnyt tän ennenkin! Sitä paitsi, aina talvella viikonloppuisin, kun asuttiin kahdestaan saman katon alla, se herätti mut aina viileellä lumipesulla.. Tää on vaan pieni kosto! Ja jos me ei herätettäis sitä, se varmasti nukkuis koko päivän! Ota sun tyynys ja hyppää sitten mun jälkeen. Okei?"

Noriko: "No okei sitten.." *nappaa tyynynsä lattialta*



"Kolme, kaks, yks.."




Lily: "Nyyyyyyt!" *hyppää peittovuoren päälle*


Lily: "Huomenta. <3"



Daisy: "Mi-mitä toi nyt oli olevinaan! Sä.. Sä säikytit mut ihan kunnolla!" *huohottaa raskaasti*


Lily: "Heh! Vain pieni kosto niiltä ajoilta, kun herätyskellon sijaan heräsin virkistävällä lumipesulla.. Muistatko? n______n"

Daisy: "Mit---"




Noriko: "UOOOOOOOOOOOOOOOO!" *syöksyy Daisyä kohti*


*plöts*




Lily: "Haahahahahhhahhahahahahahhaaa!"



Noriko: "Tuo oli kyllä hurmaavin ja kuninkaallisin herätys ikinä!"


Daisy: " -_______- todella"



Lily: *tönäisee hellästi kyynärpäällään Norikoa* "Heh! Voisin herätä tuohon joka aamu!"


Noriko: *kikattaa* "Tosin mikään ei vedä vertoja sille yhdelle kerralle, kun heräsin tyhjän huoneen lattialla ihmetellen, minne kaikki tavarani katosivat! Muistatko? Silloin Halloweeninä, kun vastasin "kepponen"."

Lily: "Ai niin, viime vuonna! Ilmeesi oli kyllä näkemisen arvoinen.."



Daisy: "Kaikkea kanssa! Mä en sitten ainakaan tän vuoden Halloweeninä vastaa "kepponen"!

Lily: "Eikös se olekin jo muutaman viikon päästä?"



Daisy: "No on! Ja mä ajattelin, että voitaisiin käydä moikkaamassa tuttuja, jos keretään.."

Noriko: "Se olis kyllä kivaa.."



Lily: "Asiasta toiseen, miksi sä täällä muuten nukut? Ja mikä huone tää oikeestaan ees on?"



Daisy: "Ai, enkö mä kertonutkaan teille, että tää on tuleva olohuone."




Lily: *vilkaisee sivulle* "No et!"


Noriko: "Wow. Tosi tyhjää.."


Daisy: "No joo,  mutta ei kauaa. Voin näyttää muutamat suunnitelmat teille."



*kaivaa koneensa esiin*


Daisy: "Näitä mä suunnittelin täällä melkein koko eilisyön."



Lily: *tuijottaa ruudulla näkyviä kuvia* "No ainakin mulle käy!"


'

Daisy: "Mitä mieltä sä oot?"

Noriko: "Joo, tykkään!"


Lily: *kierrähtää selälleen* "Mä en kyllä malta odottaa.."


*nuuh nuuh*



Daisy: "Huomenta, Domino. Tuu tänne!"


Lily: "Domino?"


Daisy: "Joo, mun uus koira.. jonka kanssa mun täytyy kyllä nyt lähteä lenkille, sillä muuten lattialta saattaa löytyä ei-niin-kivoja yllätyksiä! ^^"



Daisy: "Tuus nyt, poika!"


Noriko: *hymähtää* "Miten sillä riittää energia?"


Lily: "Helposti. Kyllä ainaki mun energiataso nousisi huomattavasti, jos saisin joka aamu noin herkullisen aamupalan.."



Noriko & Lily: *katsovat silmät kiiluen pöydällä olevaa aamiaista* "Se on kyllä nyt meidän!"




^-^






Mukavaa loppuviikkoa!


xx Onsku


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti